
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Polska Szkoła Plakatu s.c.
ul. Sienkiewicza 17a
55-140 Żmigród
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Polska Szkoła Plakatu s.c.
ul. Sienkiewicza 17a
55-140 Żmigród
Prosimy o bardzo staranne zapakowanie zwracanego towaru.