Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Polska Szkoła Plakatu s.c.
ul. Kazimierzowska 43/9
02-572 Warszawa

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Polska Szkoła Plakatu s.c.
ul. Kazimierzowska 43/9
02-572 Warszawa

Prosimy o bardzo staranne zapakowanie zwracanego towaru.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl